вівторок, 2 грудня 2014 р.

Пам'ятка для батьків


1. Мої ручки маленькі: будь ласка, не чекайте досконалості, коли я заправляю ліжко, малюю картинку або кидаю м'ячик. Мої ніжки коротенькі: будь ласка, йдіть повільніше, щоб я встигав за вами.
2. Мої очі ще не бачили навколишній світ, як бачили його ваші очі: будь ласка, дозвольте мені досліджувати його в безпеці. Не обсмикуйте мене без потреби.
3. Домашні клопоти нікуди не подінуться. Я буду маленьким дуже недовго - будь ласка, приділяйте час, щоб розповісти мені про цей чудовий світ, і робіть це з бажанням.
4. Мої почуття ранимі: будь ласка, будьте уважні до моїх потреб і не бурчіть на мене цілими днями (вам би теж не сподобалося, якби на вас бурчали за цікавість). Ставтеся до мене так, як ви б хотіли, щоб ставилися до вас.
5. Щоб рости, мені потрібна ваша підтримка. Пам'ятайте, що ви можете критикувати мої вчинки, не критикуючи мене самого.
6. Будь ласка, надайте мені свободу приймати рішення щодо себе. Дозвольте мені помилятися, щоб я міг навчитися на своїх помилках.
7. Будь ласка, не переробляйте все після мене. Це змушує мене відчувати, ніби мої старання не цілком виправдали ваших сподівань. Я знаю, це важко, але прошу вас, не порівнюйте мене з моїм братом чи сестрою.


В "Яскраве Життя" - з "Диво Дитя"!
м. Яворів, вул. Маковея, 64
м. Дрогобич, вул. Пилипа Орлика, 18 Б
м. Сокаль, вул. Шептицького, 49 а
м. Стрий, майдан 22 січня, 15, майдан 22 січня, 12
вул. Багряного, 4 (Торговий пасаж)
вул. Успенська, 36а
вул. Т. Шевченка, 72

Немає коментарів:

Дописати коментар