середа, 30 липня 2014 р.

Монолог дитини


1. Не балуйте мене, ви мене цим псуєте. Я дуже добре знаю, що не обов'язково надавати мені все, що я прошу. Я просто випробовую вас.

2. Не бійтеся бути твердими зі мною. Я віддаю перевагу саме такому підході. Це дозволяє мені визначити своє місце.

3. Не відповідайте на дурні і безглузді питання. Якщо ви будете це робити, то незабаром виявите, що я просто хочу, щоб ви постійно мною займалися.

4. Не звертайте занадто багато уваги на мої маленькі хвороби. Я можу отримувати задоволення від поганого самопочуття, якщо це привертає до мене надто багато уваги.

5. Не дозволяйте моїм поганим звичкам залучати до мене надмірну частку вашої уваги. Це тільки надихне мене на їх продовження.

6. Не змушуйте мене відчувати себе молодше, ніж я є насправді. Я відіграюся на вас за це, ставши «плаксою» і «скиглієм».

7. Не робіть для мене і за мене те, що я в змозі зробити для себе сам. Я можу продовжувати використовувати вас як прислугу.

8. Не піддавайтеся на мої провокації, коли я кажу або роблю щось тільки потім, щоб просто засмутити вас. А то потім я спробую досягти ще більших «перемог».

9. Не вимагайте від мене негайних пояснень, навіщо я зробив те чи інше. Я іноді і сам не знаю, чому поступаю так, а не інакше.

10. Не піддавайте дуже великому випробуванню мою чесність. Будучи заляканий, я легко перетворююся на брехуна.

11. Нехай мої страхи і побоювання не викликають у вас занепокоєння. Інакше я буду боятися ще більше. Покажіть мені, що таке мужність.

12. Не давайте обіцянок, яких ви не можете виконати - це похитне мою віру в вас.

13. Не будьте непослідовними. Це збиває мене з пантелику і змушує наполегливіше намагатися у всіх випадках залишити останнє слово за собою.

14. Чи не чіпляйтеся до мене і не бурчіть на мене. Якщо ви будете це робити, то я буду змушений захищатися, прикидаючись глухим.

15. Не намагайтеся читати мені повчання і нотації. Ви будете здивовані, відкривши, як прекрасно я знаю, що таке добре і що таке погано.

16. Ніколи навіть не натякайте, що ви досконалі і непогрішні. Це дає мені відчуття марності спроб зрівнятися з вами.

17. Не засмучуйтеся занадто сильно, коли я кажу: «Я вас ненавиджу». Я не маю буквально це на увазі. Я просто хочу, щоб ви пошкодували про те, що зробили мені.

18. Якщо ви мені говорите, що любите мене, а потім просите щось зробити для вас, я думаю, що перебуваю на ринку. Але тоді я з вами буду торгуватися і, повірте - я опинюся з прибутком.

19. Не змушуйте мене відчувати, що мої провини - смертний гріх. Я маю право робити помилки, виправляти їх і витягати з них уроки. Але якщо ви будете мене переконувати, що я ні на що не придатний, то в майбутньому я, взагалі, буду боятися щось робити, навіть знаючи, що це правильно.

20. Не захищайте мене від наслідків власних помилок. Я, як і ви, вчуся на власному досвіді.

21. Не забувайте, я люблю експериментувати. Таким чином я пізнаю світ, тому, будь ласка, змиріться з цим.

22. Не намагайтеся обговорювати мою поведінку в розпал конфлікту. За деякими об'єктивних причин мій слух притупляється в цей час, а моє бажання співпрацювати з вами стає набагато слабкішим. Буде нормально, якщо ви розпочнете певні кроки, але поговоріть зі мною про це дещо пізніше.

23. Не виправляйте мене у присутності сторонніх людей. Я зверну набагато більшу увагу на ваше зауваження, якщо ви скажете мені все спокійно віч-на-віч.

24. Не забувайте, що я не можу успішно розвиватися без розуміння і схвалення, але похвала, коли вона чесно заслужена, іноді все ж забувається. А наганяй, здається, ніколи.

25. Якщо я бачу, що ви любите більше брата або сестру я вам не буду скаржитися. Я буду просто нападати на того, кому ви більше приділяєте увагу і любові. У цьому я бачу справедливість.

26. Мені вже зараз цікава протилежну стать. Якщо ви це будете ігнорувати і не поясните, як мені поступати, і що мені робити зі своїми почуттями, то мені про це розкажуть мої однолітки і старші хлопці. Чи буде вам від цього спокійно?

27. Поясніть, чому я повинен цінувати своє тіло як велику цінність. Але якщо при цьому я не зрозумію, чому я повинен слухати і слідувати голосу своєї совісті, то своє тіло я буду використовувати тільки для насолоди без будь-яких обмежень.

28. Не намагайтеся від мене звільнитися, коли я ставлю відверті запитання. Якщо ви не будете на них відповідати, я, взагалі, перестану задавати їх вам і шукатиму інформацію десь на стороні.

29. Я відчуваю, коли вам важко і тяжко. Чи не ховайтеся від мене. Дайте мені можливість пережити це разом з вами. Коли ви довіряєте мені - я буду довіряти вам.

30. Не турбуйтеся, що ми проводимо разом дуже мало часу. Для мене важливіше те, як ми його проводимо.

31. Не покладайтеся на силу в стосунках зі мною. Це привчить мене до того, що вважатися потрібно лише з силою. Я откликнись з більшою готовністю на ваші ініціативи.

32. Будьте уважні, коли в моєму житті настає час більшої орієнтації на однолітків і старших хлопців. В цей час їх думка для мене може бути важливіше вашого. У цей період я відношуся до вас критичніше і порівнюю ваші слова з вашими вчинками.

33. Ставтеся до мене так само, як ви ставитеся до своїх друзів. Запам'ятайте, що я вчуся, більше наслідуючи прикладам, а не піддаючись критиці.

34. Мені важливо знати від вас що правильно, а що ні. Але найбільше мені важливо побачити у ваших вчинках підтвердження того, чи розумієте ви самі що правильно, а що ні.

В "Яскраве Життя" - з "Диво Дитя"!

м. Яворів, вул. Маковея, 64
м. Дрогобич, вул. Пилипа Орлика, 18 Б
м. Сокаль, вул. Шептицького, 49 а
м. Стрий, майдан 22 січня, 15, майдан 22 січня, 12
вул. Багряного, 4 (Торговий пасаж)
вул. Успенська, 36а
вул. Т. Шевченка, 72

Немає коментарів:

Дописати коментар