вівторок, 3 грудня 2013 р.

Я хочу бути такою матір'ю...


- Я хочу бути такою матір'ю, яка поводиться так, як хоче, щоб поводилася її дитина. Являється авторитетом і зразком для наслідування.

- Я хочу бути такою матір'ю, яка викликає повагу. Матір'ю, яка впевнена в собі, але не забуває поважати інших людей, навіть якщо вони відрізняються від неї. Матір'ю, що не ревнує, а вміє щиро радіти. Тоді не буде необхідності бажати щось ще. У мене є все. Все, що мені потрібно, прямо переді мною.

- Я хочу бути такою матір'ю, яка ввічлива і проста. Я хочу бути такою матір'ю, яка говорить спасибі і каже це від душі. Наш світ стає кращим, коли він наповнений добрими словами і добрими серцями.

- Я хочу бути такою матір'ю, яка віддає себе материнству на 100%. Матір'ю, яка кладе стільниковий телефон, журнали, забуває про дрібниці, які не мають значення, коли вона перебуває зі своїми дітьми. Я розумію, що цей момент носить тимчасовий характер. Я не завжди буду чути чисті дитячі голоси і цілувати пухкі щічки своїх дітей.

- Я хочу бути такою матір'ю, яка відповідає на смішні питання. Матір'ю, яка розуміє, що у її дітей є безліч питань, і вони вимагають відповіді. Навіть якщо вони дурні. Я розумію, що моїм дітям потрібно розуміння навколишнього світу, так як це спростить їх життя і зробить її щасливою.

- Я хочу бути такою матір'ю, яка розуміє своє значення. Я знаю, що в очах моїх дітей я найкраща. Я розумію, що ніхто і ніколи не зрівняється зі мною. Я - мама. Ніхто не може зайняти моє місце. Тим більше, ніхто ніколи не буде в змозі дати їм стільки сил і впевненості, скільки зможу я. Ніхто не буде любити їх, як це роблю я. І я розумію, що я єдина, хто буде жертвувати своїм щастям заради них.

- Я хочу бути такою матір'ю, яка дає своїм дітям те, чого вони заслуговують. Матір'ю, яка не переймається через те, що її син хоче займатися танцями, або її дочка грає у футбол. Тому що я розумію, що в житті це не має великого значення.

- Я хочу бути такою матір'ю, яка хоче, щоб її діти порушували звичну систему більшості, і були вільними від гніту чиїхось очікувань. Що ще більш важливо, я хочу, щоб мої діти були щасливі.

- Я хочу бути такою матір'ю. Бути дуже простою. У яку неймовірно закохані її діти. І яка це знає. Яка обіймає їх у будь-який момент. І про яку вони ніколи, ніколи не забудуть.

В "Яскраве Життя" - з "Диво Дитя"!

м. Яворів, вул. Маковея, 64
м. Дрогобич, вул. Пилипа Орлика, 18 Б
м. Стрий, майдан 22 січня, 15, майдан 22 січня, 12
вул. Багряного, 4 (Торговий пасаж)
вул. Успенська, 36а
вул. Т. Шевченка, 72

Немає коментарів:

Дописати коментар