неділя, 5 липня 2015 р.

Скільки коштує виростити дитину?

Письменник Хетті Гарлік дала собі обіцянку - цілий рік економити на власному дворічному синові. У своєму блозі вона пише, що на маленьку дитину грошей можна не витрачати зовсім.

Не потрібно:

ДИТЯЧЕ ХАРЧУВАННЯ
Я перестала купувати те, що розраховане спеціально на дітей і продається на касі супермаркету, щоб малюк з візка побачив і голосно зажадав: шоколадні батончики, печиво у формі тварин, пастилки і жувальні мармеладки. Три рази на день Чарлі буде їсти те ж, що і батьки, - фрукти, овочі, м'ясо. Це передбачає більше часу на приготування, але в рамках розумного.

ОДЯГ
Діти ростуть дуже швидко. І єдине, що потрібно маляті, - це теплий і сухий одяг. Малюкові два роки, йому плювати на тренди, куди важливіше зручність і наявність кишень, куди можна сховати купу цікавих речей. У ваших знайомих теж є діти. Влаштуйте круговорот речей. Діти будуть тільки вдячні, якщо їх не стануть лаяти за забруднене платтячко Dior.

ІГРАШКИ
Ми з чоловіком вирішили не купувати синові на Різдво ніяких дорогих подарунків, а витратили 50 пенні на водну рушницю, яку хтось продавав на гаражному розпродажу. Жодна кімната, заставлена дорогими іграшками, не викликала б у мого сина такого захоплення, як ця рушницю. У нього стала шалено працювати фантазія, і він знайшов сто тисяч способів, як використовувати рушницю - поливати квіти, поїти собаку, стріляти, бризкатися. Є дослідження, що батьки купують своїм дітям всякі гаджети і розкішні іграшки тому, що так вони здаються самим собі хорошими батьками. А діти грають тільки з четвертою частиною своїх іграшок. Решта припадають пилом на полицях.

РОЗВАГИ
Я була на всіх можливих зустрічах з Міккі-Мауса, і я більше не хочу. Замість цього ми з сином вирізаємо, клеїмо, майструємо, малюємо, розфарбовуємо, ліпимо і стругаємо у будинку. Ми гуляємо, розмовляємо, читаємо і танцюємо. Збираємо палички і шишки, дізнаємося світ і дуже багато сміємося. У мене це забирає масу сил, але йому такі розваги подобаються куди більше, ніж ігри в оббитих м'яким пластиком кімнатах.

ПАМПЕРСИ
Навіть якщо я помру від прання (а я, здається, скоро помру), я не буду користуватися тим, що знищує природу.

СТРИЖКА
Ми стрижемо і сина, і чоловіка за чотири фунти у одноокого албанця в перукарні за рогом. Я взяла пару майстер-класів, і тепер буду сама це робити.


Дуже потрібно:

МЕДИЦИНА
Я не божевільна. І не хочу з принципу погубити дитину. Тому чеки доктору залишаються в списку витрат.

ВЗУТТЯ
Я винесла цей предмет одягу в окремий пункт, тому що дитині потрібен комфорт. В сухих, цілих, куплених по його нозі черевиках йому комфортно. В дірявих і мокрих - ні. Черевики залишаються.

В "Яскраве Життя" - з "Диво Дитя"!

м. Яворів, вул. Маковея, 64
м. Дрогобич, вул. Пилипа Орлика, 18 Б
м. Сокаль, вул. Шептицького, 49 а
м. Стрий, майдан 22 січня, 15, майдан 22 січня, 12
вул. Багряного, 4 (Торговий пасаж)
вул. Успенська, 36а
вул. Т. Шевченка, 72

Немає коментарів:

Дописати коментар