неділя, 29 вересня 2013 р.

11 ПРИЧИН, ЧОМУ Я ЛЮБЛЮ БУТИ МАТІР'Ю

1. Тому що я люблю дивитися, як очі мого малюка загоряються з кожним новим відкриттям. Немає нічого прекраснішого, ніж спостерігати за дитиною в той момент, коли вона несподівано щось дізналася і зрозуміла.

2. Тому що діти змушують мене хотіти бути хорошою людиною. Моя дитина вбирає мій світогляд, мої рішення, кожне моє слово. Вона змушує мене досліджувати і змінювати себе. Вона змушує мене хотіти подавати хороший приклад і слідувати своєму серцю.

3. Тому що я люблю «ура»-моменти. Маленькі, великі, дурні й екстраординарні ситуації, що викликають щиру посмішку. Тому що «ура»-моменти зближують і рятують навіть у найважчі дні.

4. Тому що «Мама». Це найпрекрасніше слово, вимовлене солодким голосом моєї дитини, яке я коли-небудь чула. Воно звучить бездоганно. Одне це слово визначає найважливішу частину мене.

5. Тому що мені подобається вести себе, як дитина. Я можу закрутити в обіймах малюка. Я можу сміятися. Я можу запускати повітряних зміїв і грати "в доганяй".

6. Тому що моє слово «так» стає значущим. Збиратися на майданчик не легко, коли в квартирі потрібно прибрати, а одяг - попрати. Але, коли я кажу «так» дитині, її очі розширюються, її усмішка стає яскравішою, і раптом приходить розуміння, чому я не сказала «ні». Це викид чистого щастя. Дорослий світ зі своїми занадто багатьма «ні» потребуює цього «так».

7. Мені подобається спостерігати за змінами. Відзначати ці зміни на косяку дверей моєї кухні. Спостерігати, як маленьке тіло росте протягом якихось 6 місяців, у той час як дитина прикрашає мої пофарбовані стіни олівцем.

8. Мені подобається звук високих каблуків. Цок-цок-цок по коридору. І за рогу з'являється найкрасивіша дворічна принцеса, яку ви коли-небудь бачили.

9. Мені подобається хихикання на задньому сидінні машини. Я люблю кидати погляд у дзеркальце заднього виду, і бачити мого малюка, що хихикає. Для дітей життя завжди прекрасне, і сміються вони завжди щиро, глибоко і від усієї душі. Вимкніть музику і послухайте трохи цей сміх, це не триватиме вічно.

10. Мені подобається залишати їх ненадовго. Іноді просто потрібна хвилина. І ця хвилина буде відчуватися мною, як розкіш. Тиша це чудово.

11. Мені подобається вітати мою дитину. Неважливо, наскільки я втомилася. Коли я залишаю малюка, нехай ненадовго, я страшенно за ним сумую. І коли ми зустрічаємося знову, навіть якщо ми були в розлуці всього десять хвилин, ми бачимо, що обидва хочемо бігти один до одного. І ми так і робимо.

В "Яскраве Життя" - з "Диво Дитя"!

м. Яворів, вул. Маковея, 64
м. Дрогобич, вул. Пилипа Орлика, 18 Б
м. Стрий, майдан 22 січня, 15, майдан 22 січня, 12
вул. Багряного, 4 (Торговий пасаж)
вул. Успенська, 36а
вул. Т. Шевченка, 72

Немає коментарів:

Дописати коментар